Regulamin Turnieju
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- PILNIE POTRZEBOJE REGULATOR CISNIENIA NA LISTWE Z E36 M3
- 04.12.2009 - Regulamin przyznawania stypendiów doktoranckich
- Rewolucyjne zmiany w żużlowym regulaminie 2010 w Polsce
- Regulator cisnienia na listwe z e36 m3
- efekty strategii regulacyjnej 2008-2010
- Regulamin pracy w paśmie CB
- Punkt 9 i 10 Regulaminu Forum
- REGULAMIN PPoZiZC CHINA-WATCHES
- Regulamin serwera Aim/Fy
- Regulamin serwera Call of Duty
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- pg1bogatynia.htw.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
Regulamin Ligi Cs-Arena - Counter-Strike 1.6 Cup 5on5
1.Założenia Ogólne
1.1 Regulamin jest własnością Ligi Electronic League -Counter-Strike 1.6 Cup 5on5.
1.2 Udział w turnieju jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.
1.3 Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody Administratora jest zabronione
2.Zespoły
2.1 W lidze może wziąć udział każda drużyna, która posiada pięciu graczy.
2.2 Zabrania się używania nazw drużyn oraz opisów o wulgarnej treści.
3. Spotkania
3.1 Mecze Grupowe:
-Mecze rozgrywane są systemem 5on5, MR15, jedna mapa
-Mapy są automatycznie losowane przez Administratora Ligi
-O położeniu danego klanu (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje runda nożowa rozegrana przed rozpoczęciem meczu
właściwego. Podczas rundy nożowej należy wyrzucić broń. Niezastosowanie się do tej zasady spowoduje automatyczną
przegraną rundę.
-Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana stron.
-Mecz kończy się w chwili zdobycia 16. punktów przez jedną z drużyn.
-W przypadku remisu (15:15) mecz zostaje zakończony.
-Mecze rozgrywane są bez obserwatorów (spectator). Na serwerze powinno znajdować się HLTV (delay, opoznione 1 min 30
sec)
Mecze Play Off:
-Mecze rozgrywane są systemem 5on5, MR15, dwie mapy,w razie remisu 3 mapę wybiera ta drużyna , która wygra nożówkę.
-O położeniu danego klanu (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje runda nożowa rozegrana przed rozpoczęciem meczu
właściwego. Podczas rundy nożowej należy wyrzucić broń. Niezastosowanie się do tej zasady spowoduje automatyczną
przegraną rundę.(tylko na pierwszej mapie)
-Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana stron.
-Mecz kończy się w chwili wygrania dwóch map przez jedną z drużyn.
3.2 Termin i godzinę spotkań
są ustalane przez CL danej drużyny
3.3 Na meczu gracze maja grac w takich nickach w jakich zostali zapisani do turneju.
4 Media
4.1 Media z meczu tj. screeny ćwiartek i link do HLTV ,udostępniają gracze danej drużyny zaraz po zakończeniu spotkania
4.2 Screeny należy umieszczać w formacie .jpg.
5Lista Map
- de_dust2
- de_nuke
- de_train
- de_inferno
- de_tuscan
- de_cbble
- de_cpl_miil
- de_blue
6.Ustawienia Serwera
6.1 Podczas meczu wymagany jest cfg esl 5on5
6.2 Podczas meczu należy wyłączyć wszystkie pluginy (amx & amxx) utrudniające rozgrywanie meczu.
6.3 Zmiana mp_fadetoblack "1" na wartość "0" musi być potwierdzona przez obie strony w komentarzach przedmeczowych.
6.4 Serwer powinien być na protokole 47, lub na protokołach 47/48
7.Ustawienia Gracza
7.1 Wymagane są oryginalne modele Counter-Strike 1.6
7.2 Jakakolwiek podmiana tekstur i modeli gracza jest zabroniona.
7.3 Obowiązkowo należy grać
na ustawieniach OpenGL.
7.4 Każdy gracz zobowiązany jest do posiadania komendy net_graph 3.
7.5 Zabronione jest używanie +duck na scroll.
7.6 Konfiguracja gry dla graczy (poniższe ustawienia muszą być zastosowane w configu gracza):
- color depth (głębia kolorów) 32bit
- ex_interp 0.01-0.03
- rate 20000-25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_updaterate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_showevents 0
- cl_pitchspeed 225
- cl_movespeedkey 0.52
- cl_pmanstats 0
- cl_lc 1
- cl_lw 1
- gl_max_size ≥ 256
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- gl_polyoffset 0.1 lub 4
- s_show 0
- s_a3d 0
- d_spriteskip 0
- fastsprites 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0
7.7 Legalne skrypty:
- skrypty do szybkiego kupowania
- szybkie przełączanie broni (hud_fastswitch 1)
- skrypty służące do nagrywania dem
- wyłączniki (skradania i kucania)
- skrypty duck-jump
7.7 Wszystkie pliki .cfg znajdujące się w folderze cstrike, bądź cstrike_polish muszą zawierać powyższe ustawienia.
8.Oszukiwanie
8.1 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po
teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking etc.
8.2 Używanie tarczy jest zabronione.
8.3 Podkładanie "cichej bomby" jest zabronione.
8.4 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty)
jest ban we wszystkich ligach i turniejach na zawsze.
8.5 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.
9 Punkty Karne
Punkty karne dla danej drużyny są przyznawane za nie stosowanie się do powyższych zasad .
Brak screenow -1 pkt
Brak HLTV -1 pkt
Gracz nie zapisany do Ligi = w/o
10 Ustawienia Dodatkowe
10.1 Punktacja w fazie grupowej
Wygrana - 3pkt.
Remis - 1pkt.
Przegrana - 0pkt.
10.2 Wszelkie inne pytania proszę kierować do admina
10.3 Mecze będą rozgrywane na serwerze: 91.204.163.130:27019
11.Każdy gracz grający mecz kręci demko podczas gry !