Regulamin Ligi
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- PILNIE POTRZEBOJE REGULATOR CISNIENIA NA LISTWE Z E36 M3
- 04.12.2009 - Regulamin przyznawania stypendiów doktoranckich
- Rewolucyjne zmiany w żużlowym regulaminie 2010 w Polsce
- Regulator cisnienia na listwe z e36 m3
- efekty strategii regulacyjnej 2008-2010
- Regulamin pracy w paśmie CB
- Punkt 9 i 10 Regulaminu Forum
- REGULAMIN PPoZiZC CHINA-WATCHES
- Regulamin serwera Aim/Fy
- Regulamin serwera Call of Duty
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- tomek23.pev.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
1.1 Regulamin jest własnością Counter League.
1.2 Udział w lidze jest równoznaczny z całkowitą akceptacją poniższego regulaminu.
1.3 Kopiowanie lub wykorzystywanie regulaminu bez zgody administratora jest zabronione.
2. Zespoły oraz ich zawodnicy:
2.1 W lidze może wziąć udział każda drużyna, która posiada pięciu graczy z kontem STEAM.
2.2 Każdy Kapitan druzyny musi posiadac konto na forum ligi.
2.3 Gracz może reprezentować maksymalnie 1 zespol w lidze.(nie dotyczy roznych lig)
2.4 Zespół zapisujacy sie do ligi powinnien posiadac własny serwer do gry
2.5 W lidze można dokonać jedynie 2 zmian w skladzie o czym należy napisac na forum.
3. Mecze:
3.1 Mecze w grupach rozgrywane są systemem 5on5 MR15 jedna mapa, Natomiast w fazie play-off mr15 bo3.
3.2 Mapy jakie gramy to :
-de_dust2
-de_inferno
-de_train
-de_nuke
-de_tuscan
Mapy można pobrać stąd Klik
3.3 Mapy w grupach są wybierane przez administratora (za porozumieniem stron możliwa jest zmiana mapy o czym nalezy powiadomic administratora).
3.4 O położeniu danego klanu (Terrorist, Counter-Terrorist) decyduje nożówka rozgrywana na początku meczu.
3.5 Jeżeli w czasie nożówki przeciwnik schowa się, aby wygrać rundę przez zakończenie czasu to nozówka jest powtarzana.
3.6 Po rozegraniu 15 rund następuje zmiana stron.
3.7 Gramy dopóki jedna z drużyn nie osiągnie 16 punktów.
3.8 W przypadku remisu (15:15) mecz zostaje zakończony(w fazie grupowej)
3.9 W przypadku remisu (15:15) konieczna jest dogrywka (10000$ mr5)(w fazie play-off).
3.10 Mecze muszą byc rozgrywane z podłączonym hltv(delay 90), jeżeli z rożnych powodów nie HLTV nie może byc obecne gracze zaobowiązani są do raportu po meczu.
3.11 Status (należy wpisać w konsoli "status", a następnie "snapshot") powinien zostać zrobiony przez obydwie drużyny przed rozpoczeciem meczu. Mecze bez screen'a statusu bedą niewazne.
3.12 Każdy gracz ma obowiązek nagrywać własne demo poprzez "record nazwa_dema.dem" i udostępnić je na prośbę rywala. Demo z HLTV nie zastępuje dem nagrywanych przez graczy.
3.13 Każda drużyna ma prawo do jednej 5-cio minutowej pauzy tylko w przerwie między ćwiartkami lub na samym początku rundy.
3.14 Zmiany gracza wolno dokonać tylko w czasie pauzy na początku rundy (podczas freezetime) lub w przerwie między ćwiartkami.
3.15 Maksymalny czas, w którym drużyna może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Jezeli po tym czasie przeciwnik się nie zjawi należy o tym powiadomić administratora i dostarczyc dowody.
3.16 Każda drużyna może poprosić przeciwnika o dema (6 ćwiartkek łacznie od drużyny). Czas na dostarczenie mediów wynosi 24 godziny od napisania prośby. Prośby o dostarczenie mediów można pisać do 60 minut od zakończenia spotkania.
3.17 W prośbie o demo należy dokładnie opisać z której ćwiartki dany gracz ma dostarczyć POV (Terrorist, Counter-Terrorist, Cała Mapa).
3.18 Media z meczu tj. screeny ćwiartek, rcon status udostępniają gracze danej drużyny zaraz po zakończeniu spotkania , brak jakichkolwiek mediów jest rownoznaczny z niewżnoscią meczu
3.19 Każdy gracz jest zobowiązany do zrobienia screena smoke z widocznym medelem postaci oraz net_graph3. Brak jakiego kolwiek screena z tymi szczegółami jest rownoznaczy z pkt karnymi.
3.20 Każdy kapitan zespolu musi przed meczem napisac posta kiedy dokladnie zostanie rozegrany mecz (wczesniej konsultując się z przeciwnikiem)
3.21 Drużyna ktora wygrała mecz zaobowiązana jest do wgrania odpowienich mediów(status,cwiartki screeny smoke oraz jezeli potrzeba dema)
4. Organizacja:
4.1 Podczas meczu wymagany jest config counter.cfg (pobrac go można stąd Klik )
4.2 Na serwerze mają być wyłączone wszystkie pluginy (amx & amxx) utrudniające rozgrywanie meczu.
4.3 Serwer obowiązkowo musi być zabezpieczony systemem VAC.
4.4 Serwer gry musi być serwerem STEAM.
4.5 Gracze powinni zastosować następujące ustawienia:
- ex_interp 0.01-0.05
- rate 20000-25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_updaterate 80-101
- color depth 32 bit
5. Oszukiwanie:
5.1 Zabronione jest uczestniczenie w lidze na nielegalnym koncie STEAM.
5.2 Ban na stronie www.blacklisted.pl jest równoznaczny z banem w lidze.
5.3 W momencie kiedy jakikolwiek STEAM_ID zawodnika nie będzie się zgadzać z tym podanym przy zapisie przyznawane jest W/O dla drużyny przeciwnej.
5.4 Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej rundy. Używanie skryptów innych niż dostępne w opcjach gry oraz wymienionych w regulaminie jest zabronione.
5.5 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking, podkładanie bomby tak, że nie można jej rozbroić etc. (+jump wheelup/wheeldown jest dozwolone)
5.6 Używanie tarczy jest zabronione.
5.7 Podkładanie "cichej bomby" jest zabronione.
5.8 Zakazane jest wychodzenie z serwera i ponowne wchodzenie w celu zdobycia funduszy.
5.9 W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z adminem.
5.10 Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane. Karą za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty) jest ban w lidze.
5.11 Dozwolone są jedynie modele CS 1.6 i CS:CZ.
5.12 W czasie meczu oraz po zakończeniu spotkania obowiązuje kultura osobista.
5.13 Drużyna, która na prośbę rywala po upływie regulaminowych 24 godzin (pkt. 4.17) nie dostarczy dem przegrywa mecz walkowerem.
5.14 Sfałszowanie rcon status równoznaczne jest z przyznaniem walkowera.
5.15 Za źle skonfigurowany serwer odpowiedzialność ponosi drużyna gospodarzy.
6. Kary:
6.1 W lidze obowiązuje system do 10 ptk karnych(10pkt=wyrzucenie z aktualnej ligi)
6.2 Pkt karne można dostać za:
- brak mediów z meczu (1pkt)
- ucieczke z serwera podczas meczu (1pkt)
- za pause w trakcie trwania rundy (1pkt)
- za użycie bugów przez zawodnika danej drużyny (2pkt)
- za zły CFG serwera(1 pkt)
- za niestosowne zachowanie się drużyny w stosunku do admina/zawodników drużyny przeciwnej (2pkt)
- za używanie tarczy(2pkt)
- za niestawienie się na mecz(3 pkt)
- dla właściciela serwera za kick gracza podczas meczu(3pkt)
- za nieprawidłowy STEAM_ID (4 pkt)
- za nieprawidłowe ustawienia gracza (2pkt)
- za używanie wspomagaczy (10pkt+ban w lidze)