Konferencja instruktorska - Młodzi w ZHP
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- Baza windsurfingowa nad j.Pławniowickim szuka instruktorów
- Polski instrument na powierzchni marsjańskiego księżyca
- Wzmocniony tablet firmy Logic Instruments
- Deklaracje zgodności oraz instrukcje obsługi.
- 2008.11.03, konferencja i debata na temat hałdy w Wiślince
- Skrócona instrukcja obsługi portalu
- Warsztaty opiekunów prób instruktorskich
- 25.11.2009-Wirtualnej konferencji ciąg dalszy
- Poszukujemy Instruktorów Tańca
- Stanowisko GUNB w sprawie paprokĂłw drogowych
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- motyleq.opx.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
SZKOŁA INSTRUKTORSKA CHORĄGWI ŚLĄSKIEJ
zaprasza na
KONFERENCJĘ INSTRUKTORSKĄ
„MŁODZI W ZHP”
Cel?
Pokazanie dobrych przykładów młodych w zarządzaniu organizacją młodzieżową, ale również wskazanie jakie niesie to za sobą zagrożenia, celem głównym jest wskazanie młodym ludziom możliwości realizowania się w organizacji na funkcjach zarządzających.
Kiedy?
13 marca 2010, 10:00 – 14:00
Gdzie?
Ośrodek Harcerski w Chorzowie, Al. Harcerska 3
Dla kogo?
Dla instruktorów oraz osób pełniących funkcje instruktorskie w ZHP, a także dla wszystkich zainteresowanych tematyką.
Odpłatność?
15 zł.
Zgłoszenia?
Do 10 marca 2010, drogą mailową na adres biuro@slaska.zhp.pl
Program?
10.00 - 10.45 Referaty wprowadzające pt. "Refleksje młodego instruktora"
10.45 - 11.00 Podział na grupy dyskusyjno-warsztatowe, przerwa kawowa
11.00 - 12.45 Praca w 4 równoległych grupach roboczych
12.45 - 13.00 Przerwa
13.00 - 13.45 Podsumowanie prac grup dyskusyjnych, przedstawienie wniosków, podsumowanie konferencji
Grupy robocze:
1) Portret młodego ambitnego, czyli jakie cechy i umiejętności powinien mieć, by poradzić sobie z odpowiedzialną, kierowniczą funkcją.
2) Zarządzanie czasem, czyli jak pogodzić różne sfery działalności, by na wszystko znaleźć czas - rady dla młodych ambitnych.
3) Najczęstsze problemy młodych ambitnych na odpowiedzialnych kierowniczych funkcjach i sposoby ich rozwiązania.
4) Korzyści, wiedza i umiejętności nabywane poprzez pełnienie funkcji kierowniczej a codzienne życie zawodowe i osobiste, czyli co nam daje ważna funkcja.