jak wyciagnac filtr kabinowy
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- Nowy filtr polaryzacyjny przemieni twój LCD w cudo
- alan 28 ,ostatni filtr nadajnika,pozycja
- Filtr wkładka sportowa K&N ORYGINAŁ !
- [C5x] Termostat i filtr paliwa
- Lenovo U1 - netbook z wyciąganym ekranem
- Wyciągnięto wnioski z tragedii?
- Co rok filtr kabinowy do wymiany
- UchwaĹy ZarzÄ du Powiatu
- Nagroda Nobla z fizyki za matrycÄ CCD
- Poradnik - jak wykonaÄ wyrzutniÄ iskier
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- yanielka.opx.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
Najpierw należy wymontować schowek, czyli wykręcić 8 wkrętów. Dwa są w kratkach wentylacyjnych, cztery widoczne po otwarciu schowka, dwa pod schowkiem (strzałki). Wkręty zaznaczone na zdjęciach oraz pod lampką oświetlenia schowka którą należy wymontować znajduje się też nakrętka na kluczyk 10 którą można odkręcić kluczem nasadowym.

Następnie trzeba zdemontować tunel powietrza na nogi pasażera.
Trzyma się na jednym kołku - zaznaczony kółkiem na zdjęciu. Wystarczy delikatnie pociągnąć tunel do dołu i sam zejdzie z kołka.
Trzeba też odczepić to mocowanie z przekaźnikiem i jakimiś jeszcze innymi "kablami" - nie wiem co to jest, zaznaczone strzałką na zdjęciu.
Cała kostka wysuwa się z mocowania do góry.

Teraz już mamy dostęp do puszki gdzie jest filtr.
Znajduje się za zamykaną klapką. Zamknięcie zaznaczone na zdjęciu.

Tak wygląda z bliska

Wyjęty filtr po roku wygląda tak (w porównaniu z nowym)

Wkładając nowy filtr trzeba go przełamać w miejscach nacięcia - inaczej nie wejdzie.
Prawidłowo wsunięty filtr w puszkę

I to tyle z tym roboty. Całość zajmie nie wiecej niż 30 minut.