Akumulator cynkowo-powietrzny pomieści 300% więcej energii
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- wloty powietrza do chłodzenia tarcz pod zderzak m-tech E36
- Myśliwiec za 113 mln dolarów potrafi zawisnąć w powietrzu
- KUPIE WLOT POWIETRZA DO CHŁODZENIA TARCZ DO M pakietu
- Kupię Obudowe Filtra Powietrza E34 535i
- Ulepszyli baterie litowo-powietrzne
- Nowy dziwaczny statek powietrzny
- Laserem przez powietrze
- Sposób na czystsze powietrze
- Pomysłowy oczyszczacz powietrza
- Syberyjski metan w powietrzu
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- opinie-fall.htw.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego

Jest to bardzo prawdopodobne. ReVolt planuje rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów przeznaczonych do małych aparatów słuchowych. Następnym krokiem będzie wdrożenie akumulatorów do przenośnej elektroniki. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem superpojemne bateryjki znajdą swoje miejsce w ekologicznych samochodach napędzanych energią elektryczną.

W tabeli widzimy zestawienie porównujące skład chemiczny akumulatorów oraz przekładającą się na to pojemność. Oglądałem ten wykresik z ogromnym zaciekawieniem. Stwierdzam, że mój nowy telefon komórkowy, który ma pełno bajerów i nowych technologii, posiada baterię chyba najstarszego typu. Jestem zmuszony “dokarmiać” go co niespełna 20 godzin. Oczywiście nowa technologia cynkowo-powietrzna podpisana jest pod najwyższym słupkiem.
Ale wracając do tematu. Produkcja nowych ogniw kosztuje dokładnie o połowę mniej niż wytwarzanie starszych litowo-jonowych. Może nie ma tutaj żadnej typowej “zielonej technologii”, ale znacznie większa pojemność i wydajność połączona z niskimi kosztami pozwolą na zmniejszenie olbrzymiej sterty toksycznych śmieci w postaci zużytych bateryjek. Jeśli wszystko jest gotowe i można wprowadzić to w życie z “dniem jutrzejszym” nie widzę przeszkód.
Warto spróbować.
gadzetomania.pl