Przetarg nieograniczony-inspektor nadzoru pracy geodezyjnej
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- Nowe baterie MAIL zaoferują 11x dłuższy czas pracy
- Sirio Triflex - zamontowany spostrzeżenia na temat jej pracy
- Oferta pracy dla studenta mającego troche czasu !!!!!!!
- 2007.11.13, ogłoszenie o pracy
- oferty pracy w Urzędzie Gminy Wieliszew
- Plan pracy Rady Powiatu
- Regulamin pracy w paśmie CB
- AUDI R8 z kompresorem (MTM)
- UchwaĹy ZarzÄ du Powiatu
- Mecz POLSKA - BUĹGARIA w Barze PrzystaĹ
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- smsownia.htw.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
Numer ogłoszenia: 115851 - 2007; data zamieszczenia w BZP: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256(57) w. 335.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru i odbioru dla pracy geodezyjnej polegającej na modernizacji ewidencji gruntów oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części jednostki ewidencyjnej miasto Krotoszyn arkusze ewidencyjne: 1-8, 12-18, 82 84..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru i odbioru dla pracy geodezyjnej polegającej na modernizacji ewidencji gruntów oraz założenia ewidencji budynków i lokali dla części jednostki ewidencyjnej miasto Krotoszyn arkusze ewidencyjne: 1-8, 12-18, 82 84. Szczegółowy zakres prac inspektora nadzoru opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.40.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania: złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą wypis z rejestru handlowego lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych znajdują się w sytuacji finansowej, technicznej oraz posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, posiadają uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: - uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 Wykażą się minimum 3 nadzorowanymi lub wykonanymi obiektami o zakresie jak przedmiot zamówienia wraz z referencjami Zaświadczenie ukończenia kursów GEO-INFO Złożą oświadczenie o znajomości oprogramowania EGB 2000 Przedłożą podpisany wzór umowy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się zamówienie składa zaświadczenie z właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy Załącznik nr 2 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późniejszymi zmianami) jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane tj: aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem Złożą dokumenty stwierdzające posiadane uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: - uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 Zaświadczenie ukończenia kursów GEO-INFO Złożą oświadczenie o znajomości oprogramowania EGB 2000 - Załącznik nr 4 Wykażą się minimum 3 nadzorowanymi lub wykonanymi obiektami o zakresie jak przedmiot zamówienia wraz z referencjami - Załącznik Nr 5 Złożą podpisany wzór umowy - Załącznik Nr 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się zamówienie składa zaświadczenie z właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz4.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz4.pdf.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Krotoszyn, dnia 10.07.2007 r. SEKRETARZ POWIATU
/-/ Edward Kozupa