Poszukuje kogos kto odkłóci SEATA Toledo '96
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
- Wolontariat- Poszukiwani wolontariusze!
- Poszukuje utworów mp3 Gest Squad'u! (Stare) Pamieta ktos?
- Poszukiwane Audi TT 3,2i do testu kompresora klimatyzacji
- Poszukiwani studenci do działu Call Center w Warszawie
- Wystartował nowy projekt poszukiwania ciemnej enegii
- Chiński pojazd poszuka bogactw naturalnych na Księżycu
- [S/NS] Hard-Playing.pl || Poszukujemy Adminow ||
- [poszukuję] skrypty z analizy zwi±zków organicznych
- poszukuje opiekunki do odbioru dzieci ze szkoły
- Poszukuje schematu elektrycznego do audi TT
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- blogame.pev.pl
Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
Dolaczylem niedawno do grona CB Radiowcow, formu to zwertowalem z gory na dol, zwlaszcza w tematach zaklocen.
Auto moje sieje niemilosiernie, takie standardy jak dmuchawa, wycieraczki, ba a nawet jak wlanczam kierunkowskaz to mam skoki napiecia (to ostatnie rozumiem moglbym obejsc pociagajac zasilanie prosto z akku), no ale oprocz powyzszych oczywiscie auto sieje po wlaczeniu silnika. Na autach nie znam sie az tak, wiec pewnie jakis alternator, czy pompa paliwa czy co tam jeszcze co sie zalancza przy odpaleniu silnika.
Silnik mojego auta, zwykle 1,6 monowtrysk + LPG. Samo LPG chyba nic nie wnosi, nie ma roznicy czy na benzynie czy na gazie, te same zaklocenia. Na bank wchodza przez antene, wiec trzebaby wszystko po koleji co ma silniczek odklocac.
No i pytanie, czy znacie kogos we Wrocu kto by sie tego podjal i to zrobil jak trzeba.
Co to jest kondensator i lutownica to dobrze wiem, problem w tym, ze nie wiem gdzie jakie silniczki szukac w aucie i jak sie do nich dostac itd..
Z gory dzieki za pomoc!
pszemaz