Olympus zmienia zasady działania polskiego serwisu firmy
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- PRZERWA od 18-30 do 11-30. SERW BYŁ WYŁACZONY--juz działa:P
- JUNIORZY, JUNIORKI AZS NA MISTRZOSTWACH POLSKI
- [F1]Uroczysta premiera polskiego toru F1
- Underclub@ 7.11/ 10.11-Polskie Kroniki Klubowe
- Nowe baterie Sony ładują się szybciej, działają dłużej
- Cobra 150 GTL - nie dziala na kanalach 11,5-19
- Laserowa broń do zestrzeliwania rakiet już istnieje i działa
- LED-owa żarówka, która działa przez 17 lat
- Europejski satelita SMOS gotowy do działania
- Telefony komórkowe mogą działać na glicerynę
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- odbijak.htw.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego

W trosce o swoich klientów firma Olympus Polska postanowiła jeszcze bardziej usprawnić działania serwisu. Aby ujednolicić i scentralizować system napraw, od dnia 1 stycznia 2010r. zaczął funkcjonować nowy adres do wysyłania sprzętu przeznaczonego do naprawy.
Nowy adres:
Olympus Polska Sp. z o.o.
Magazyn Logistyczny UPS Łazy
Al. Krakowska 190A Bud. C105-552
05-552 Wólka Kosowska
Nr telefonu: 0 22 366 00 66
e-mail: serwis@olympus.pl
W związku z centralizacją napraw uprzejmie prosimy Państwa o wysyłanie wszystkich produktów do reklamacji gwarancyjnej za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (nie ma możliwości osobistego zgłoszenia sprzętu do naprawy).
* Produkty do naprawy gwarancyjnej prosimy wysyłać bezpłatnie firmą kurierską UP Zgłoszenia pod numerem telefonu: 0 22 534 00 00, nr klienta: 49205Y, usługa standard
* Prosimy także o dołączenie formularza zgłoszenia naprawy oraz kopii paragonu i gwarancji.
* Produkty do naprawy pogwarancyjnej klient dostarcza do serwisu Olympus Polska na własny koszt.