jak złożyć ?
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
- Lafayette ZEUS
- Tajemnica Jamy Ĺšmierci
- Rok 2006
- Gigantyczna czarna dziura w sercu galaktyki
- Speedway Grand Prix 2010-terminarz
- Uchwały Rady Powiatu
- President Jack
- Zapraszamy na ZP-CS.pl
- ZĹ‚amano algorytm GSM
- 15.02
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- stirlic.htw.pl
Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
Powodem były faluj±ce obroty i przygasaj±cy silnik.
Nie wiem tylko czy silnik złożyłem dobrze do kupy

Chodzi o to na jak± wysoko¶c to ma wystawać:

Dopasowałem to powiedzmy sobie szczerze .... na oko ...
W każdym razie silnik nie był w złym stanie ..... ale wyczy¶ciłem popsikałem WD i zmontowałem i nawet działa

Tyle, że teraz dziwna sytuacja.... :
- na luzie (bieg P) obroty id± aż prawie do 2000 / 2500
- kiedy wrzucę bieg D spadaj± do około 800 - 500 i znów przygasa
Czasami kiedy się już mocno zagrzeje silnik to jest ok, ale
generalnie nadal jest kiszka.
Tak ma być z tym silnikiem czy jednak co¶ pokręciłem
Co zrobić z tymi obrotami
Pytałem na forum MitsuManiaki, ale nie znalazłem jednoznacznej
odpowiedzi.
Aha autko: Colt C52 1.5 GLXi automat - rocznik 92
_________________
---------------------------------------------------------
Pozdrawiam
Paweł