Jak przetestowac pod cisnieniem uklad dolotowy
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
- Super bateria spod super ci¶nienia
- PILNIE POTRZEBOJE REGULATOR CISNIENIA NA LISTWE Z E36 M3
- Regulator cisnienia na listwe z e36 m3
- Woda podnosi ci¶nienie krwi
- ŁÓD¬ sprawdznie ci¶nienia w cylindrach
- Ci¶nienie bezsennych nocy
- Układ graficzny przyspieszy Internet Explorer 9
- Najpiękniejszy Układ okresowy
- sprzedam kolektor ss±cy dolotowy góra bmw e36 IS
- Jak kupić mieszkanie na morskim osiedlu "aqua estate&qu
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- stirlic.htw.pl
Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
Operacje trzeba zaczac od zrobienia zaslepki z wejsciem na powietrze pod cisnieniem ...
Puszka


Zaslepka hydrauliczna

Robiac nasza zaslepke trzeba pamietac ze powinna ona wytrzymac cisnienie ok 15 PSI tak wiec blacha nie moze byc za miekka i wszystko dokladnie uszczelnione ..
Nastepnie montujemy to w miejsce przeplywki lub na przeplywke w zaleznosci jaki patent zostal zastosowany przy budowie zaslepki ..


Wszystko trzeba bardzo dokladnie podokrecac pamietajac ze bedzie poddane dzialaniu cisnienia
Przed rozpoczeciem testu trzeba rozlaczyc i zaslepic waz odpowietrrzajacy idacy z pokrywy zaworow do rury dolotowej (to ta z przeplywka ) i laczacy sie z nia za posrednictwem okraglego zaworu przypominajacego krazek hokejowy
Oczywiscie musimy zaslepic od strony pokrywy zaworow i od strony rury dolotowej
To wszystko po to zeby cisnienie nie wtloczylo nam znacznej ilosci oleju do systemu ..
Jesli wszystko jest gotowe mozna przygotowac kompresor , cisnienie wyjsciowe KONIECZNIE ustawiamy na 0 psi i podlaczamy waz do naszej zaslepki


Nastepnie DELIKATNIE I POWOLI zwiekszamy cisnienie i nasluchujemy , przy ok 2-3 PSI powinny ujawnic sie wieksze nieszczelnosci na wezykach podcisnieniowych , dla ulatwienia mozna rozpylac wode z mydlem np..
Krecimy dalej DELIKATNIE I POWOLI zwiekszajac cisnienie i sluchajac ...
Max to 15 PSI nawet jesli mamy wieksze doladowanie to takie cisnienie wystarczy zeby wykryc wszelkie nieszczelnosci ..
Problem z tego typu testem jest taki ze zawsze uklad nie bedzie na tyle szczelny zeby dokladnie uslyszec wszystkie nieszczelnosci bo powietrze bedzie przedostawac sie przez przepustnice i otwarte zawory do cylindrow itd .. Tak wiec zawsze bedzie slychac przeplyw powietrza jesli nie skrecimy kompresora na 0 PSI zaraz po osiagnieciu cisnienia testowego..
Po spadku cisnienia trzeba podkrecic jesze raz i tak do skutku
2 -ga czesc testu polega na tych samych czynnosciach tylko eliminujemy z testu przepustnice i kolektor dolotowy , w tym celu odkrecamy waz z przepustnicy i zaslepiamy go czyms o takiej srednicy jak przepustnica , w ten sposob uklad powinien byc w 100% szczelny i dokladnie mozna wykryc wyciek na wezach doladowania .
Pierwsza czesc testu doprowadza cisnienie do kolektora bo jest do niego podlaczona masa przewodow , druga czesc testu pozwala na 100% upewnic sie o czczelnosci przewodow doprowadzajacych doladowanie do kolektora ..
Na koniec kto kolwiek zechce przetestowac auto , kilka uwag ;
Musimy pamietac ze uklad jest pod cisnieniem ,
Caly czas trzeba obserwowac nasze zaslepki , jesli widac ze cos sie zeslizguje i jest wypychane przez cisnienie , szybko trzeba zmniejszyc cisnienie lub uciec daleko od auta
Kompresor powinien posiadac filtr powietrza , jesli go nie ma trzeba pomyslec o jakims filtrowaniu powietrza ..