Hiscoresy na www z TGFa! Gotowy przykład !
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
- www.POKEMOD.pl [PokeMod #2 225lvl/310 Pokemonow] @HostVision
- Sonter Portal - www.sonter.go.pl
- YakuzA - Team STEAM - www.yakuzateam.eu
- [Inne] Serwery Non Steam i Steam [= www.Graj24.eu =]
- Najlepsza Sieć Serwerów! Zapraszam ! www.blood-serwers.xaa.p
- [Inne] Sieć Serwerów Anielski Skill || www.csas.jun.pl
- www.zoom-city.cba.pl | Strona klanu S+NS
- Zapraszamy Serdecznie http://www.cs-minifrag.czo.pl
- Zapraszam! NA Forum www.cs-kotek.com.pl :)Polecam !!
- Steam/NonSteam www.cs-hardstyle.com.pl
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- tomek23.pev.pl
Moje największe skarby i opowieści prosto z mojego
Było kilka kursów na TDC, był artykuł w ¦limaczku nr. 06 do MMFa, ale do TGFa nie było jeszcze nic z tego tematu. Już jest.
Do tej pory byli tacy co nie mogli wysyłać wyników bo blokował ich jaki¶ firewall.
Problem się rozwi±zał z pluginem NobuHTTP - mog± już wysyłać !
Je¶li masz jakie¶ gry w TGF, od teraz możesz sobie sam wstawić jedn± akcję pod pluginem NobuHTTP i mieć wysyłanie wyników na OZCOM, ZCOM, BestCOM, Fitcom i gdzie tylko chcesz, ba, możesz wysyłać z jednej gry na kilka serwisów, stron www, baz itp.
Pobierz przykład w TGF (plik gam open !)
ZALETY wysyłania z NobuHTTP:
Każdy może wysyłać już hiscoresy na serwis !!!
Obsługuje to TGF !
Każdy może teraz przygotować grę beze mnie na serwis !
Nie będzie błędów jakie generowało konwertowanie gier z TGfa do MMFa !
Możesz wysyłać wynik z gry na dwa lub więcej serwisów ! Teraz chyba też mogłe¶ ...
Wady:
NobuHHTTP wysyła a pobrane wyniki zapisuje do pliku txt. W TGF niestety od¶wieżanie wyników jest dopiero po zamknięciu TGfa/gry i ponownym uruchomieniu.
Może być także pokazywanie w grze wyniku i miejsca gracza który wysłał - jak we Frikiku - tylko trzeba przygotować odpowiedni plik php do tego.
Możesz także za pomoc± Browser 2 otwierać stronę z wynikami z gry na serwisie.
NobuHTTP nie obsługuje Vitalize, grywalno¶ć w grę bez gry internetowej będzie chyba niższa.
Rady:
Zawsze można przygotować dwie wersje, jedn± z NobuHTTP jako offline a drug± pod Vitalize w MMFie.
Jak zrobiłem pierwsze swoje gry od zawsze chciałem mieć wyniki z nich na www i to jak najwięcej tych wyników, tysi±ce jak miało Marioforever ! Jak założyłem ozcom też zbierać miałem po 500 wyników. Ale przejrzałem szybko na oczy jak w grze Miku¶ jeden go¶ć robił sobie jaja wysył±j±c ze 30 hiscoresów i każdy z innym głupim dowcipnym nickiem. Nie wiadomo było od kogo te wyniki i ile od jednego czy drugiego.
No i przekonałem się bardzo szybko, że lepiej jak jeden nick może dodać jeden wynik z gry a kolejne wysyłania s± uaktualniane tylko, gdy gracz zgłasza lepszy wynik od poprzedniego swojego. Pamiętaj o tym klikowcu
PS. Podziękowania betatesterom systemu z NobuHTTP i pluginem od mateusza209:
mateusz209
BROO
RomanX
PS2. Je¶li masz grę a chciałby¶ umie¶cić na ozcom - skontaktuj się ze mn±.