[F1] Rewolucyjne zmiany w Formule 1
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- 19.04.2010 - FAMA 2010: zmiany
- 2006.10.06, pierwsza kategoria dla WCh UG; zmiany osobowe
- E36-oryginalny skórzany mieszek i gałkę zmiany biegów- skóra
- Wymiana plastikowego łożyska drążka zmiany biegów e34
- [F1]Sauber jednak wystartuje w sezonie 2010
- 12.04.2010 - Dzień Otwarty (zmiany)
- 2006.10.11, zmiany w składzie osobowym
- 2005.09.14, zmiany w inf. dla studentów
- 2006.10.19, zmiany w programie SD
- Wczoraj Sejm uchwalił zmiany w prawie budowlanym
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- sprzedamnadjeziorem.opx.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
Od początku sezonu 2010 punktowane będzie dziesięć miejsc. Zwycięzca otrzyma 25 punktów, drugi na mecie 18, a trzeci 15. Następne miejsca na mecie "punktują" następująco: 12-10-8-6-4-2-1.
Według dotychczas obowiązujących przepisów punktowane były miejsca od pierwszego do ósmego - 10-8-6-5-4-3-2-1.
- To dobra decyzja - ocenił szef Toro Rosso Franz Tost. - Kierowcy będą bardziej skłonni do wyprzedzania, co podniesie atrakcyjność zawodów.
Inna poważna zmiana dotyczy opon. Kierowcy, którzy zakwalifikują się do finałowej sesji kwalifikacji, rozpoczną wyścig na tych samych oponach, na których jeździli podczas Q3. Pozostali będą mieli możliwość startu na nowym komplecie opon.
- Tej zmiany jeszcze nie jesteśmy pewni na 100 procent - podkreślił Tost dodając, że wprowadzenie takiej zmiany także powinno zwiększyć atrakcyjność widowiska.
Od początku sezonu 2011 zespoły nie będą mogły korzystać z tzw. podwójnych dyfuzorów. Dopuszczalna wysokość głównego dyfuzora ma wynosić maksimum 125 mm a nie jak to było dotychczas 175 mm.
moto.onet.pl