Blad po skanie VAGiem
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- Błąd w 64-bitowych Windows 7 i Windows Server 2008 R2
- Groźny błąd w standardzie USB
- błąd wzgledny i bezwzgledny
- Bład mapy
- Błąd
- 16.05.2010 - Nowy budynek WydziaĹu Chemii
- SUNKER ELITE ONE
- Gamepix.pl
- Uchwyt antenowy SF-40 na klapÄ bagaĹźnika lub drzwi
- UchwaĹy Rady Powiatu
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- jaczytam.opx.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
Controller: 8N0 906 018 H
Component: 1.8L R4/5VT 0004
Coding: 10710
Shop #: WSC 01236
TRUZZZ8N421035919 AUZ5Z0B5106062
1 Fault Found:
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
P0011 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
mam sie martwic?
Ogolnie tak jak Artur pisal sprawdzilem sobie block 115 w silniku i mam tam wartosc na biegu jalowym w granicach 1000mbar (tak napisane) gdy bootuje cmd boost jest okolo 2000... i ten aktualny tez ..
Inne pytanie w blocku 120 jest cos takiego jak Nm jakim cudem podaje ilosc Nm? Mam napisane ze blokada przy 4xx Nm .. a na trojce uzyskalem cos okolo 270Nm.
[ Dodano: 12 Listopad 2008, 17:21 ]