Silnik z papieru?
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- SILNIK BMW 2.8 M52B28 - E36, E38, E39 SWAP KOMPLET 90tyś MIL
- Nowy silnik w Audi - 3.0 TFSI 213 kW (290 PS) / 420 Nm
- Mówi się, że TT MK3 będzie miała centralnie położony silnik
- Kupię elementy gumowe silnika BMW E34 535i
- [GM] Kurs tworzenia gier z silnikiem XenoN Core
- Silnik 3.0 m54 231kM komplet na swapa do e30
- [4G13] ile waży koło zamachowe w silniku 1.3??
- kupie silnik m30, 3.0. 3.5 do bmw e32
- poduszki pod silnik e36 316i m43
- silnik M30- 3.0/ 1990 - 300zloty do negocjacji
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- opinie-fall.htw.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
Materiał otrzymano dzięki zaimpregnowaniu zwykłego papieru - w tej roli można użyć nawet papieru gazetowego - w mieszaninie oleju mineralnego i magnetycznych nanocząstek z tlenku żelaza. Tak zaimpregnowany papier może być poruszany za pomocą pola magnetycznego. Następnie pokrywa się go warstwą biokompatybilnego tworzywa sztucznego. Chroni ono papier przed wilgocią, a impregnat przed wyparowaniem. Ponadto zwiększa wytrzymałość, elastyczność i sztywność papieru.
Papier jest porowaty, a więc można na nim umieścić wiele nanocząstek. Jest jednocześnie miękki, a zatem nie uszkodzi komórek czy tkanek, przyda się więc do przeprowadzania mało inwazyjnych zabiegów. Ponadto jest tani.
Jak zapewnia twórca ferropapieru, profesor Babak Ziaie, jego produkcja nie wymaga dostępu do specjalistycznego laboratorium, więc można go wykorzystywać w szkołach i na uczelniach podczas zajęć z robotyki czy mechaniki.
Co więcej, do produkcji ferropapieru szczególnie dobrze nadają się najtańsze gatunki papieru, jak np. gazetowy, gdyż charakteryzują się one dużą porowatością.
Szczegóły produkcji oraz właściwości ferropapieru zostaną omówione podczas 23. międzynarodowej konferencji IEEE na temat systemów mikroelektromechanicznych, która odbędzie się w Hongkongu pod koniec bieżącego miesiąca.
kopalniawiedzy.pl