Regulamin forum
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- [Forum] Serwerownia FireSkill Zaprasza na swoje serwery
- cs-warownia.pl najlepsze forum cs
- [Forum] GameManiak.pl [DM] Koksownia @ KampNO.pl
- [Forum] [STEAM/NON STEAM] Cs-Virtuoza.xaa.pl Zaprasza!
- Zapraszam! NA Forum www.cs-kotek.com.pl :)Polecam !!
- RESZTE POLECANYCH KSIAZEK MOżECIE ZNALEźć NA STARYM FORUM
- Klan God4You , Szuka graczy oraz moderatorów na forum ! :D
- [Forum] Death Row CS 1.6 Server [FFA] and [TP]
- [Forum] Sieć serverów polish-exterminators NABÓR ADMINÓW
- [Forum] | RzeZnia.eu | Najlepsze Serwery w Polsce ! Zaprasza
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- stirlic.htw.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
Forum w swoim założeniu propaguje działalność Międzynarodowej Organizacji Kynologicznej FCI a tym samym Związku Kynologicznego w Polsce.
REGULAMIN FORUM OWCZARKÓW SZKOCKICH – COLLIE
obowiązujący od 04.05.2007
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Poniższy regulamin został stworzony w celu zachowania ładu i porządku na Forum Owczarków Szkockich.
1.2. Wypowiedzi wygłaszane na forum mają dotyczyć wszelkich kwestii pośrednio lub bezpośrednio związanych z rasą Owczarek Szkocki Collie.
1.3. Do postanowień niniejszego Regulaminu mogą być stosowane Zarządzenia organizacyjne wydane przez Administratora Forum, które będą podawane do wiadomości użytkowników w Dziale Regulamin, zarządzenia, komunikaty i ogłoszenia dla użytkowników. Po ogłoszeniu Zarządzenia – staje się ono obowiązujące z mocą egzekwowania go podobnie jak przepisów niniejszego Regulaminu.
II. REJESTRACJA I OCHRONA DANYCH
2.1. Rejestracja na forum ma na celu identyfikację użytkownika i daje możliwość korzystania z usług i narządzi forumowych np. zarejestrowany użytkownik może pisać posty w wybranych tematach, może zakładać nowe tematy oraz korzystać z Prywatnych Wiadomości.
2.2. Każdy użytkownik ma prawo do założenia i korzystania z jednego konta (nicka) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko za zgodą Administratora w wyjątkowej sytuacji i skutkuje usunięciem poprzedniego nicka.
Zakaz używania nicków złożonych z cyfr (np. 12345, 13), ciągów tych samych liter (np. bbbb, DD) oraz znaków interpunkcyjnych i symboli (np. ... , ?! , @&$-''). Takie konto zostanie zbanowane.
2.3. Rejestracja na forum przebiega w sposób następujący:
Osoba, która chce dołączyć do forum owczarków szkockich w charakterze użytkownika po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem - decyduje o jego akceptacji, wówczas przechodzi do standardowego Formularza Rejestracyjnego, który należy wypełnić. Po wypełnieniu formularz ten jest przesyłany do Administratora jako sygnał zgłaszający prośbę o rejestrację. Następnie osoba chcąca się zarejestrować otrzymuje e-mail od Aministratora forum w treści którego znajduje się Formularz Personifikujący (identyfikujący osobę chcącą zarejestrować się na forum). Dane i informacje, które wpiszą Państwo do tego formularza (za wyjątkiem nicku) nie są nigdzie publikowane na forum, pozostają wyłącznie do dyspozycji Administratora i nie są przekazywane ani innym użytkownikom ani moderatorom.
Formularz Personifikujący po wypełnieniu trafia za pośrednictwem poczty elektronicznej do Administratora, który na jego podstawie decyduje o rejestracji nowego użytkownika. Administrator poprzez e-mail zawiadamia nowego użytkownika o uaktywnieniu dostępu do forum.
UWAGA! Brak formularza jest równoznaczny z rezygnacją rejestracji , po 3 dniach twój Nick zostanie skasowany
2.4. Jeżeli po dokonaniu rejestracji – użytkownik nie przedstawi się, to po upływie 7 dni od daty aktywacji konta Administrator może dokonać usunięcia takiego nicku (użytkownika).
2.5. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
III. ZASADY DOTYCZĄCE WYPOWIEDZI
3.1. Na forum nie wolno wygłaszać wypowiedzi zawierających wulgaryzmy, określenia napastliwe, obraźliwe, naładowane nienawiścią, naruszających prawo oraz zasady dobrego wychowania. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się, więc, że zawartość każdego postu na tym forum, wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów, moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby tekstów, oraz zamieszczać innych materiałów, które mogą być lub są sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
3.2. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku oraz postów, w każdej chwili, jeśli zajdzie taka potrzeba.
3.3. Jeśli chcesz przedstawić opinię na temat kogoś, czegoś lub psa, niech będzie to opinia oparta na Twoich osobistych doświadczeniach. Każda inna jest niewiarygodna, ponieważ może być nieprawdziwa. Jeśli krytykujesz kogoś, coś lub psa w sposób jednoznacznie identyfikujący (np. z pełnego imienia i nazwiska czy nazwy), Moderator ma prawo usunąć twój post jeśli dopatrzy się w nim pomówienia, oszczerstwa lub krytyki bezpodstawnej, nieuzasadnionej lub raniącej czyjeś uczucia.
IV. NOWE TEMATY, TYTUŁY WĄTKÓW
4.1. Zanim rozpoczniesz nowy wątek, sprawdź czy dany temat nie był już poruszany. Jeśli był zapoznaj się z nim, a w razie potrzeby kontynuuj. Powtarzające się wątki mogą zostać usunięte przez Moderatora lub być łączone z istniejącymi wcześniej.
4.2. Jeśli rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli od razu czego dotyczy. Tytuły w rodzaju: "Pomocy", "???", są nieczytelne i nie zawierają żadnych informacji naprowadzających użytkowników na zagadnienie, które chcesz poruszyć! Moderator może (ale nie musi) dokonać zmiany tematu. Przestrzegaj zasady: Jeden temat - jeden problem / pytanie. Nie umieszczaj kilku pytań w jednym temacie.
V. POSTY
5.1. Zabrania się używania wulgaryzmów oraz słów ogólnie uważanych za obraźliwe. Administrator i moderatorzy forum nie są w stanie zweryfikować wiarygodności wszystkich postów. Nie gwarantujemy dokładności i przydatności informacji publikowanych na forum i tym samym nie bierzemy odpowiedzialności za ich zawartość. Informacje przedstawiają wyłącznie poglądy oraz wiedzę ich autorów. Jeżeli stwierdzisz, że informacja zawarta w jakimś poście łamie jakikolwiek z punktów tego regulaminu zobowiązujesz się powiadomić o tym moderatora działu lub administratora forum.
5.2. Pamiętaj pisząc post o temacie w którym go piszesz! W treści postu podawaj informacje dotyczące zagadnienia którego dotyczy wątek.
5.3. Pisz tak żeby każdy Cię zrozumiał wtedy szybciej uzyskasz odpowiedź.
5.4. Nie pisz postu pod swoim postem. Jeżeli chcesz coś dopisać (a twój post jest ostatni), kliknij przycisk "Zmień" i kontynuuj myśl w swoim napisanym wcześniej poście.
5.5. Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień". Nie pisz slangiem, który ostatnio jest popularny w internecie np.: tesh, jush itd.
5.6. Forum nie może być użyte pod żadnym względem do przedstawiania i dyskutowania kwestii typu sprzedawca-klient. Posty tego typu będą natychmiast usuwane a ich autor zostanie upomniany lub nawet wyeliminowany z członkostwa forum.
VI. EMBLEMATY PRZY NICKACH
6.1. Przy wybieraniu zdjęcia do emblematu przy nicku, pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela. Emblemat nie może być większy niż 150 pikseli (szerokość) na 130 pikseli (wysokość) Maksymalna waga pliku nie może przekraczać 15kB. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang (jeśli zostaną wprowadzone na forum). Emblemat nie może przedstawiać treści niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe. [tylko :jpg,png ]
VII. FOTOGRAFIE
7.1. Możesz pochwalić się zdjęciem swojego psiaka (pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela)- będącego owczarkiem szkockim collie, lub fotografią (grafiką), która jednoznacznie wiąże się z przeznaczeniem forum owczarków szkockich collie. Ze względu na konieczność utrzymania specyfiki forum - niedozwolone jest tworzenie wątków ze zdjęciami innych ras.
7.2 Wstawiając zdjęcie na forum zgadzasz się by mogło ono być użyte również w Portalu Owczarków Szkockich Collie.
7.3. Zdjęcia zamieszczane na forum nie mogą być większe nić 700 na 700 pikseli! Większe fotografie utrudniają użytkowanie forum jego użytkownikom i będą przez moderatorów zamieniane na linki lub kasowane.
7.4. Jeśli masz problem z określeniem wielkości obrazka zwróć się o pomoc do Moderatora działu "Nauka obsługi forum", który udzieli ci fachowej informacji.
7.5 Uczestnik forum wyraża zgodę na publikowanie zdjęć z wystaw swoich psów z tym, ze na jego wyraźne życzenie zdjęcie może zostać usunięte w możliwie jak najszybszym terminie, po otrzymaniu informacji na PW.
VIII. CYTATY w POSTACH
8.1. Możesz cytować fragmenty postu do którego chcesz się odnieść, przy czym nie należy cytować postów zawierających już cytaty ze względu na uciążliwość odczytu. Wielostopniowe cytaty w cytacie mogą zostać zmoderowane a nawet usunięte.
IX. PODPISY W POSTACH
9.1. Podpis, jako część składowa postu podlega Regulaminowi. Podpis nie powinien mieć więcej niż 255 znaków, wśród których można zawrzeć link http (odnośnik do strony). W obszarze przeznaczonym na podpis nie wolno umieszczać żadnych banerów, grafik, zdjęć ani reklam. W treści podpisu nie można używać słów niecenzuralnych i uważanych za obraźliwe. Administrator zastrzega sobie prawo do wydania odrębnego zarządzenia precyzującego kwestię podpisu w postach.
X. PROBLEMY I WĄTPLIWOŚCI
10.1. Jeżeli jesteś początkującym użytkownikiem i masz wątpliwości jak należy pisać posty, wklejać zdjęcia i adresy do stron www, to zaglądnij do działu: "Nauka obsługi forum".
10.2. Problemy lub pytania dotyczące działania forum zgłaszaj w dziale "Sprawy dotyczące forum".
10.3. Wątpliwości dotyczące spraw tematycznych w poszczególnych działach możesz zgłosić bezpośrednio moderatorowi danego działu używając do tego prywatnych wiadomości lub e-mail. 10.4. Wątpliwości i uwagi dotyczące sposobu moderowania zgłaszamy na e-mail moderatora lub ostatecznie Administratora.
XI. TECHNICZNE
11.1. Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare. Możesz sam w sowim Profilu zadecydować o udostępnianiu swojego adresu e-mail, oraz innych dostępnych ustawieniach.
XII. POUCZENIE DLA UŻYTKOWNIKÓW
12.1. Pod żadnym pozorem nie wolno: -udostępniać hasła do swojego konta osobom trzecim, -logować się do forum i publikować postów z innego loginu (nazwy użytkownika).
12.2. Na forum zabrania się podawania fałszywych informacji oraz świadomego wprowadzania w błąd użytkowników forum. Konsekwencją dopuszczenia się kłamstwa, manipulacji i wszelkich działań sprzecznych z ogólnoprzyjętymi zasadami uczciwości i kultury, będzie usunięcie użytkownika z forum.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.1. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum.
13.2. Forum Owczarków Szkockich - nie bierze żadnej odpowiedzialności prawnej za treści wypowiedzi publikowanych na łamach forum, oraz ma prawo usuwać wypowiedzi łamiące regulamin bez uprzedzenia ich autora.
13.3. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu, bądź łamania go notorycznie, użytkownik zostanie usunięty z forum (bez ostrzeżenia).
13.4. Administrator kierując się dobrem forum i własną opinią ma prawo usunąć wszystko: temat, posty, moderatora, użytkownika. Administrator i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie mają obowiązku tłumaczyć się przed użytkownikami i innymi osobami ze swoich działań.
13.4.1. W szczególności Moderatorzy mają prawo: - usuwać posty i tematy - edytować (moderować) posty - łączyć tematy - dzielić tematy - przesuwać tematy (przenosić do innych działów) - blokować (zamykać) tematy - zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie - brać czynny udział w interesujących go dyskusjach.
13.4.2. Do obowiązków Moderatora należy: - przestrzeganie regulaminu na tych samych zasadach co wszyscy użytkownicy - usuwanie z postów treści obraźliwych, niecenzuralnych lub niezgodnych z prawem - informowanie Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, netykiety lub prawa, przez poszczególnych użytkowników.
13.4.3. Moderator nie ma obowiązku: wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji, przeszukiwać starych wątków dla potrzeb użytkowników. Może służyć pomocą i radą w miarę chęci i czasu. Poza pełnioną funkcją, Moderator jest użytkownikiem forum jak wszyscy.
13.4.4. Administrator nie ma obowiązku wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji a jego uprawnienia na forum są nieograniczone.
XIV. AKCEPTACJA REGULAMINU
14.1. Rejestracja na forum stanowi automatyczną zgodę na powyższe zasady postępowania oraz zobowiązanie do ich przestrzegania.
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
15.1. Administrator może zmienić niniejszy Regulamin w dowolnym czasie. Nowa wersja Regulaminu obowiązuje wówczas od chwili opublikowania go na forum.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wszystkie prawa zastrzeżone, kopiowanie zdjęć, treści i wszelkiej zawartości forum jest zabronione!