[F1] Nowe przepisy na nowy sezon
Katalog znalezionych hasełArchiwum
- Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego
- 2006.03.03, nowe seminarium - zaproszenie
- Alufelgi BBS RM 025 15x7,5" + nowe opony Toyo PX-T1R
- Dwie nowe wers TT - 1.8 TFSI 160 KM tańsza o ponad 3000 Euro
- SPRZEDAM NOWE AMORY BILSTEIN B8 SPRINT TYLNE BMW E30
- SPRZEDAM opony 215/40/18 conti 2 jak nowe 7 i 8 rok 7,5mm
- Sharp LX AQUOS nowe telewizory Full HD z technologią LED
- SPRZEDAM Opony hankook 225/40/18 jak nowe z 8 roku
- SPRZEDAM NOWE SPREŻYNY FK 60/40 BMW E30
- Jaguar Land Rover: wszystkie nowe modele będą z aluminium
- Ronald de Foe pres Time On Trance...Chapter 23
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- sprzedamnadjeziorem.opx.pl
Moje najwiÄksze skarby i opowieĹci prosto z mojego

Przedwczoraj FIA opublikowała regulamin Mistrzostw Świata Formuły 1 na rok 2010. Regulamin obejmuje kwestie techniczne oraz dotyczące nowego systemu kwalifikacji do GP.
Wprowadzane zmiany spowodowane są głównie zwiększeniem do 26 liczby bolidów startujących w przyszłym sezonie. Pierwsza część kwalifikacji będzie trwała 20 minut i odpadnie z niej ośmiu najsłabszych kierowców. W Q2, trwającym także 20 minut odpadnie kolejne ośmiu najwolniejszych. W ostatniej części kwalifikacji pojedzie najlepszych dziesięciu. Po zakończeniu sesji kwalifikacyjnej bolidy będą mogły być na nowo zatankowane, aby do wyścigu wystartowały z pełnym bakiem. Wynika to z faktu zakazu tankowania w przyszłym sezonie.
Upadł pomysł "medalowej" punktacji, co wydaje się być słuszną decyzją. Zatem punkty w przyszłym sezonie będą naliczane tak samo jak w obecnym.
Bolidy będą ważyć więcej, limit podniesiono do 620 kg. KERS choć dozwolony, prawdopodobnie nie będzie używany przez żaden zespół.